Search your favorite song right now

1. B.M.W. Lyrics

B.M.W. Lyrics

[Hook] Ya she really wanna go and make paper If you really wanna go and make paper Bitch, go 'head, and sell that pussy for me Bitch, go 'head, and pop that pussy for me Ya she really wanna go an



2. B.M.W Lyrics

B.M.W Lyrics

How much is this ticket? We have come back We have come a long way (Revengeful Friday) The betray crossed the line safely I couldn't get my foot loose from the trap Let's go to the bad movie wars! Al



3. B.S.W.U.E Lyrics

B.S.W.U.E Lyrics

What if I could promise you'd never be alone? Would you care? And what if I could promise I'd always be there? To be there I'm heading further down But it feels like I'm rising up to the surface I co



4. B.O.W. Lyrics

B.O.W. Lyrics

L B dub, E N T I just thought, I'd breathe on y'all for a quick second Matter a fact, lemme holla at chy'all Make girls fall out, lose they mind Girl fighting over me like Brooke Valentine I be



5. B.O.W. Lyrics

B.O.W. Lyrics

L-B- dub ENT Uh uh huh uh Uh uh huh uh [Breathing] [Talking:] I just thought I'd breathe on yall for a second Matter a fact Lemme holla at yall [Verse 1] Make girls fall out Lose they mind Girl fight



6. B.O.W. Lyrics

B.O.W. Lyrics

L-B- dub ENT Uh uh huh uh Uh uh huh uh [Breathing] [Talking:] I just thought I'd breathe on yall for a second Matter a fact Lemme holla at yall [Verse 1] Make girls fall out Lose they mind Girl fight



7. B.O.W. Lyrics

B.O.W. Lyrics

L-B- dub ENT Uh uh huh uh Uh uh huh uh [Breathing] [Talking:] I just thought I'd breathe on yall for a second Matter a fact Lemme holla at yall [Verse 1] Make girls fall out Lose they mind Girl fight



8. B.O.W. Lyrics

B.O.W. Lyrics

L-B- dub ENT Uh uh huh uh Uh uh huh uh [Breathing] [Talking:] I just thought I'd breathe on yall for a second Matter a fact Lemme holla at yall [Verse 1] Make girls fall out Lose they mind Girl fight



9. B.O.W. Lyrics

B.O.W. Lyrics

L-B- dub ENT Uh uh huh uh Uh uh huh uh [Breathing] [Talking:] I just thought I'd breathe on yall for a second Matter a fact Lemme holla at yall [Verse 1] Make girls fall out Lose they mind Girl fight



10. B.O.W. Lyrics

B.O.W. Lyrics

L-B- dub ENT Uh uh huh uh Uh uh huh uh [Breathing] [Talking:] I just thought I'd breathe on yall for a second Matter a fact Lemme holla at yall [Verse 1] Make girls fall out Lose they mind Girl fight



11. B.O.W. Lyrics

B.O.W. Lyrics

L-B- dub ENT Uh uh huh uh Uh uh huh uh [Breathing] [Talking:] I just thought I'd breathe on yall for a second Matter a fact Lemme holla at yall [Verse 1] Make girls fall out Lose they mind Girl fight



12. B.O.W. Lyrics

B.O.W. Lyrics

L-B- dub ENT Uh uh huh uh Uh uh huh uh [Breathing] [Talking:] I just thought I'd breathe on yall for a second Matter a fact Lemme holla at yall [Verse 1] Make girls fall out Lose they mind Girl fight



13. The Thrill is Gone (w Eric Clapton & Phil Collins) Lyrics

The Thrill is Gone (w Eric Clapton & Phil Collins) Lyrics

The thrill is gone The thrill is gone away The thrill is gone baby The thrill is gone away You know you done me wrong baby And you'll be sorry someday The thrill is gone It's gone away from me The th



14. Please Send Me Someone to Love (w Glady Knight) Lyrics

Please Send Me Someone to Love (w Glady Knight) Lyrics

When the evening, the evening sun goes down You gonna find me somewhere hanging around The night life, people, it ain't no good life But it's my life, yeah All the people just like you and me Everybo



15. Ain't Nobody's Bizness (w Gladys Knight & Etta James) Lyrics

Ain't Nobody's Bizness (w Gladys Knight & Etta James) Lyrics

If I attend church all day Sunday, come back home and raise (spoken) I think I feel hur or shall I go a little further, do a little more? Ain't nobody's bizness what I do If one day I have ham and bac



16. B.T.W Lyrics

B.T.W Lyrics

This that shit that fuckin' tear the club up, I'm fucked up Niggas want to talk like they got money, Well so what? Big ups to my niggas outside pushin' co-co. I fux with them niggas on the ground with



17. Paperboy [w/ Charles Hamilton] Lyrics

Paperboy [w/ Charles Hamilton] Lyrics

[B.O.B:] Oh this is crazy haha* Ok, ay charlie ha Wassup this Bobby Oh, ya don't say so, vote for pedro Wait, I mean vote for Kay tho hes on the base though yeah You know we chop it up like Idah



18. Act Two: I'm A Woman Lyrics

Act Two: I'm A Woman Lyrics

I can wash out forty-four pairs of socks And have them hangin out on the line I can starch and iron two dozen shirts Before you can count from one to nine I can scoop up a great big dipper Full of lar



19. B.O.W Down (Feat. Fat Trel, Turtle NoJoke, N.No, Seriious, T Clacc & B-Nice) Lyrics

B.O.W Down (Feat. Fat Trel, Turtle NoJoke, N.No, Seriious, T Clacc & B-Nice) Lyrics

Transcribing..., [Intro] Westside Killa Gang, Killa Gang Beat, Beat Bang [Verse 1 : Turtle No Joke] They call me Turtle No, Bow down when you see me Quick to leave yo girl tongue smelling l



20. B.O.W Down Lyrics

B.O.W Down Lyrics

Transcribing..., [Intro] Westside Killa Gang, Killa Gang Beat, Beat Bang [Verse 1 : Turtle No Joke] They call me Turtle No, Bow down when you see me Quick to leave yo girl tongue smelling l