Search your favorite song right now

1. 3 Wheel-ups (feat. Wiley & Giggs) Lyrics

3 Wheel-ups (feat. Wiley & Giggs) Lyrics

3 wheel-ups in a row That means I'm a direct rudeboy Grew two yats on my own That means I'm a direct rudeboy Man can't call up my phone Then gwan like a direct rudeboy One side bag and a stoney That d



2. 501 (Hollow And Heston) feat. CasIsDead Lyrics

501 (Hollow And Heston) feat. CasIsDead Lyrics

[Intro: CASisDEAD & Giggs] Yeah (Swifta production) Swifta Yeah [Hook: Giggs] Go get 'em Go get 'em Go get 'em Go get 'em Go get 'em Go get 'em Go get 'em Go get 'em Go get 'em Go get



3. Savage feat. Kyze Lyrics

Savage feat. Kyze Lyrics

[Hook: Giggs] He's a savage, he's a savage He's a savage, he's a (savage) Easy cabbage, easy cabbage Easy cabbage, nigga (easy) Get 'em down, nigga, get 'em down Out with the bloodclart, the met



4. The Blow Back feat. Stormzy & Dubz Lyrics

The Blow Back feat. Stormzy & Dubz Lyrics

(Beam me up Scotty) [Verse 1: Giggs] (Yeah) Man better know that (What?), man coming at that gang Get banged from the blow back Man better show that cheese, bang bang nigga, Kodak Man says it'



5. Cut Up Bag Lyrics

Cut Up Bag Lyrics

We're not gonna water anything down, except for when I'm raining in little pussy! [Hook: Giggs] 'caine in a cut up bag! UK we put 'caine in a cut up bag! UK we put 'caine in a cut up bag!



6. Uummm!!! Lyrics

Uummm!!! Lyrics

[Talking - Joe Grind] Yo, Hollowman... These brehs are talking like... this album here is a myth or something. {Laughs} They heard Hollow Meets Blade... they got excited on that, you get me? They hear



7. Who R U To Judge Lyrics

Who R U To Judge Lyrics

[Verse 1: Giggs] Hit them with facts Hollowman's out here living in the trap A little bit of this and a little bit of The feds nicked me I got imprisoned for a strap It was shootings Every minut



8. Clipped Him feat. Gunna Dee Lyrics

Clipped Him feat. Gunna Dee Lyrics

[Verse 1: Gunna Dee] Still linking peng chicks, I still links for them peng bricks Cut out the middleman like an appendix Still on my antics Fuck a band, we are bandits, I don't care about a lot



9. Reminiscing Lyrics

Reminiscing Lyrics

Boom Productions [Verse 1] [Giggs, Joe Grind, Gunnar Dee] Whats Good Grind? Tell you H Tell em bout growing up on the old estate What glouster grove? Niggas know the place Ah shit them was the g



10. Click Clack!!! Lyrics

Click Clack!!! Lyrics

Ft: Killa Ki & Shocks [Verse 1: Killa Ki] Emotions on the beat Emotion on the street The way I glide on the beat The way I ride on the street Like my flow's unique They say I'm coming hard an



11. Uummm!! Lyrics

Uummm!! Lyrics

Yo, Hollowman... These brehs are talking like... this album here is a myth or something. {Laughs} They heard Hollow Meets Blade... they got excited on that, you get me? They heard 'Ard Bodied', nearl



12. Gargoyles Lyrics

Gargoyles Lyrics

I'm a humble G, but got younger G's (yeah) Middle of the Nam, where the jungle be (yeah) But that don't mean that they're under me It's more like a family and I'm just uncle G (G) Got the ganja tree (



13. Look Over Your Shoulder (feat. Example) Lyrics

Look Over Your Shoulder (feat. Example) Lyrics

(Example) You gotta look over your shoulder Cos remember they don't teach that shit in school today Just remember what i told ya today-today-today-eh-eh-eh Just because you've gotten older, it don't m



14. Talking the Hardest (TwoFace remix) Lyrics

Talking the Hardest (TwoFace remix) Lyrics

If your talkin the 'Ardest Giggs betta pop up in your thoughts as an artist (Jheeze) Tauntin' the market Everybody wanna kno where 'Walk In Da Park' is Walk in the party Sportin Armani Half of the cro



15. Talkin the Hardest (Bonus Track) Lyrics

Talkin the Hardest (Bonus Track) Lyrics

If your talkin the 'Ardest Giggs betta pop up in your thoughts as an artist (Jheeze) Tauntin' the market Everybody wanna kno where 'Walk In Da Park' is Walk in the party Sportin Armani Half of the cro



16. Talkin The Hardest Lyrics

Talkin The Hardest Lyrics

If you're talking the hardest Giggs better pop up in your thoughts as an artist (Jheeze) Taunting the market Everybody wants to know where 'Walk in da Park' is Walk in the party, sporting Armani Half



17. Of Course feat. Rico Love Lyrics

Of Course feat. Rico Love Lyrics

[Hook: Rico Love] You say you don't love me, I say of course you do You say you don't love me, I say of course you do Did everything I did because of you You say you don't love me, I say of course



18. Lock Doh feat. Donaeo Lyrics

Lock Doh feat. Donaeo Lyrics

[Hook: Donae'o] Damn, I've got these bitches on lock doh Damn, I've got these bitches on lock doh They drag me in the house and then they lock door They fighting for the number one spot though, wh



19. Tempa Tempa Lyrics

Tempa Tempa Lyrics

What is happening?* I don't understand I'm sure you don't. Tempa tempa that was your crime. ( young Spence) We've been watching you for some time We knew that you have been. (That



20. Look What The Cat Dragged In Lyrics

Look What The Cat Dragged In Lyrics

Yeahh... Yeahh... Yeahh... Look what the cat dragged in... Look what the cat dragged in... Look what the cat dragged in... Look what the cat dragged... Cream of the crop shit I got chicks all