Search your favorite song right now

1. "Magical" w/ Poppy Tears, Teen Pregnancy & SoLonely (prod. lilhappylisad)

@lilhappylilsad @poppytears @teenpregnancy @imsoalone babe I know I've done you wrong I can hear it in your songs I can see it on your face wont be long for i'm replaced Ill miss the times we had and Ill miss the laughs we shared Ill miss staying up till midnight and the times when everything felt right poppy tears: when the blood drips I feel nothing I can't discuss it I need something to numb it bby girl don't hate me the sadness ate me now Im so sedated on the fucking daily Im sorry baby find me where the pain be In the dark creating I see the light and its fading lil happy lil sad: i dont know if i can leave you i dont know if i believe you all the shit youre fucking saying girl yeah you drive me fucking crazy girl i never did shit now u cut me i need to get lit for i cut me im fucking sorry i cant live no more i fucking love you girl youre magical teen pregnancy: baby take it all away i dont wanna feel this pain i dont wanna feel this way i can see the stars on your face i was snorting cocaine wanna fucking blow my own brains solonely: i dont even have a plan right now cause i cant see tomorrow cause i dont even really wanna wake up wanna wake up x3

nothing at of , which is


2. when shes cutting w/ poppy tears (prod. kuroime)

when shes cutting w/ poppy tears (prod. kuroime)

@lilhappylilsad @poppytears @kuroimetsuyu yt: https://www.youtube.com/watch?v=oPqGaMUym5U i wake up every morning with a feelin that im drowning in my visions i make money in the present i have nothing thats the reason im still grinding im addicted to the rhyming i make music when im dying so the musics never stopping wanna die when shes cutting i cant stand when shes bloody im in love with the body that my girl treat so badly wanna die when shes cutting i cant stand when shes bloody im in love with the body that my girl treat so badly

nothing at of , which is


3. I make her feel special when I fuck her sober (prod. notmorgn & harvest)

I make her feel special when I fuck her sober (prod. notmorgn & harvest)

see you soon x https://soundcloud.com/notmorgn https://soundcloud.com/harvest LYRICS: I make her feel special when I fuck her sober And you could never know, never know her like I know her she know I move in darker ways stepping on a fucking plane so much on my fucking plate and I just want her up on me bby bite ear and whisper through my pain I want you here, you've been far away I've got passion for you, put it on my name no I wont rest until your up and chained and every night you came it fucking rained played with my blade and watched anime x 2 so whisper through my pain (make her feel special when I fuck her sober) I hear her call my name (make her feel special when I fuck her sober) x 2

nothing at of , which is


4. drown w/ poppy tears (prod. lxdde)

drown w/ poppy tears (prod. lxdde)

@lilhappylilsad @poppytears @lxdde yt: https://youtu.be/GOeYun-uvmY baby tell me where u at cause I'm in need of u right now the blood is rushing down n baby I'm about to drown baby come n save me i dont wanna fkn die baby hurry up the pain is stinging in my thighs lil happy lil sad: i can't get my thoughts off of you you're the only thing that matters to me when I'm low when I'm crying and I'm smoking dope you're the only thing i want girl i feel so alone i wanna start my life with you so I'm working really hard for independence to provide for you i wanna live my life with you so let's work until we make it and we rich for good

nothing at of , which is


5. swoon. - i'm not okay (ft. poppy tears)

  • Published: 2017-11-21T17:12:19Z
  • By ray
swoon. - i'm not okay (ft. poppy tears)

@swoonraps @poppytears

nothing at of , which is



7. NEVERMIND EP (prod. killedmyself)- w/ lil lotus, scum, lil happy lil sad, YungJZAisDead & Lowly

NEVERMIND EP (prod. killedmyself)- w/ lil lotus, scum, lil happy lil sad, YungJZAisDead & Lowly

thank you https://soundcloud.com/killedmyself https://soundcloud.com/lilxlotus https://soundcloud.com/scummusic https://soundcloud.com/lilhappylilsad https://soundcloud.com/yung-jza-shawty TRACKLIST: 00:12 - Cant sleep w/ Lil Lotus 02:26 - Walk away interlude 03:45 - Make me numb w/ lil happy lil sad 05.58 - Staying home interlude 06.40 - Honest w/ scum 09.25 - Dose 11:27 - Blink 182 interlude 12:15 - Crying on the phone 14:00 - Black Skies w/ YungJZAisDead 17:15 - The End 20:03 - BONUS TRACK - 40 years from now by Lowly God 22:51 - Outro - Moe suicide skit

nothing at of , which is


8. sink w/ 9TAILS (prod. kuroime)

sink w/ 9TAILS (prod. kuroime)

https://soundcloud.com/i_x_t_a_i_l_s https://soundcloud.com/kuroimetsuyu LYRICS: poppy tears: I’ve had one too many sedatives lil black lungs and my bodies thin put it on my tongue and I’ll finish them think I’m gona swim then I fucking sink it’s been sitting on my mind now its 3am need some amtrip, a smoke and klonopin it’s my only way too cope so I get it in couldn’t tell you where I’ve gone or where I’ve been I’ve had one too many sedatives lil black lungs and my bodies thin put it on my tongue and I’ll finish them think I’m gona swim then I fucking sink 9TAILS: water on my neck like a camelback everything changed round the time I dropped heart attack I can deal with sudden droughts in my happiness but I can’t fuck with repercussions from the loneliness and I can’t deal with all the thoughts inside my skull seeing ghosts, when I smoke, ima die or hit a wall feel fine when I’m up again dying out I’m never getting high again I’m not ever coming by again I will take that to my grave and I will lie in it all the memories that molded me to who I am all the memories went up inside the firepit inside the firepit.. ashes down in the centre of the graveyard all our pictures lying melted in the sim card all our pictures lying melted in the sim card

nothing at of , which is


9. October 17 w/ 4ever Falling & poppy tears (prod. lilhappylilsad)

October 17 w/ 4ever Falling & poppy tears (prod. lilhappylilsad)

@4ever-falling @lilhappylilsad @poppytears prod+mix: lil happy lil sad cover art: @coverartplug (instagram) 4ever falling: i keep on thinking bout the things you've said n how youve hurt me i keep on thinking bout the scars you've made n how it taught me not to listen to a thing you say if we're gonna last and to forget about the things I've listened to in the past i keep on trying to forget what you've told me i keep on trying not to cry when you hold me i keep on trying to stay strong when I'm lonely but im dying on the inside like the old me lil happy lil sad: im waking up n i break down drugs up my nose n i go numb I'm off the dope like all the the time i feel I'm slowly going dumb pick me up when im fallin I'll pay u back when I'm balling don't wanna die but death is calling u know how i am i go all in i know i shatter to pieces smokin some weed as im weeping smoking the weed like i need it i try to live ion feel it seems like I'm rather in pieces than tryna work on my issues I'm second guessing my feelings im not even sure if I'm living poppy tears maybe soon

nothing at of , which is


10. where you go w/ 9TAILS (prod. YungJZA)

where you go w/ 9TAILS (prod. YungJZA)

https://soundcloud.com/i_x_t_a_i_l_s https://soundcloud.com/yung-jza-shawty lyrics: poppy tears: everything is a lie and nothing here is true how I feel inside and what meant to you when I broke my spine I lay inside my room tried to take my life before a flower could bloom where you go when I fell into your heart in a galaxy alone I found your star she said are you with it, I said if you are she be going for my neck like a vampire x 2 my dark red blood drips on your skin my heart holds love just deep within x 2 9TAILS: one side of my pillows always cold cant sleep and i thought you should know summer heat seeps in through the windows 2 o clock and youre still not home 2 o clock and im still heard the ring but i cant find the phone summer heat seeps in through the windows 3 o clock and youre still not home 4 o clock and im in my zone fuck out my room can you please not touch me she said she wanna know how to feel empty if thats the case then just watch me they always want me to meet their friends why would i do that if i dont have any of them i abandoned everyone i dont wanna start again im still learning bout myself so i wont let no body in pour it up roll it up smoke it up drank fade away looking like my eyes sank feeling worse than i look think i might faint feel myself coming down roll some more stank what you mean you cant see me anymore slow it down tell me what you yelling for say to quit i think i might just roll some more 3 grams to a zig couldnt pack more

nothing at of , which is


11. looking for a light that doesn't fade w/ lil happy lil sad (prod. offline x 1800entity)

looking for a light that doesn't fade w/ lil happy lil sad (prod. offline x 1800entity)

https://soundcloud.com/lilhappylilsad https://soundcloud.com/1800entity https://soundcloud.com/coffin/tracks lyrics: I been looking for a light that doesn't fade I been cooling in the night with my blade she asked me what I'm doing said I'm tryna hold the weight I said I'm here now but she said its too late all the fucking time that I went and put to waste never knew it happened no I never left a trace cause it's all gotta change one day but for now it stays the same I've been slowing down my heart rate and numbing out the aches cause it's all gotta change one day but for now its all the same I've been slowing down my heart rate I been numbing out my aches lil happy lil sad: baby girl i feel alone i been thinkin bout u when im low i feel like ive lost everything i feel like i am dead within baby girl i feel alone i make it worse when i am smoking dope i feel like ive lost everything im crying with lil sedative tn8 girl i never feel at home im acting strong but i just cant go on i wish that i could make u see i wish that you could make me feel again oooo i feel so lonely oooo i feel alone

nothing at of , which is


12. poppy tears x angel tears - pink vans (prod. hateful)

poppy tears x angel tears - pink vans (prod. hateful)

https://soundcloud.com/ihearangelscry https://soundcloud.com/hatefulbeats lyrics: I saw you standing alone long blonde hair time froze I was looking out a window take five know Im gonna feel those bought my bby a pair of pink vans got pink switchblade in my hand ion wana switch lane god damn leave me to it i'll be fine where I am sitting all alone thinking about your cheekbones ion wana let you down when Im real low Im still here I just see it all real slow heard it here I'll be playing for her ringtone I saw you standing alone with that long blonde hair swear it got time froze I was looking out a window take five know Im gonna feel those bought my bby a pair of pink vans got pink switchblade in my hand ion wana switch lane god damn leave me to it i'll be fine where I am

nothing at of , which is


13. come cry with me and we'll be alright w/ LILG$TAR (combination lock & ʎpoqou)

come cry with me and we'll be alright w/ LILG$TAR (combination lock & ʎpoqou)

💖 🌹 yr the one I see when I close my eyes 🌹 💖 https://soundcloud.com/lilgstarmaru https://soundcloud.com/combinationlock https://soundcloud.com/anobodyreally

nothing at of , which is


14. poppy tears x angel tears - sleeping on a plane (kuroime)

poppy tears x angel tears - sleeping on a plane (kuroime)

https://soundcloud.com/ihearangelscry https://soundcloud.com/kuroimetsuyu ℞ ♡ ✈︎ ℞ ♡ ✈︎ Im sleeping on the plane just fuck me numb and take away the pain is there something wrong or am I just coming down the way I do again x 2 I've got twelve bitter pills slowing down my breathing been in pain and I swear it ain't even take my blade bby leave me bleeding cut me open and find my secrets x 2 I've been sleeping on the plane bby fuck me numb and take away my pain x 2

nothing at of , which is


15. falling w/ poppy tears & 4ever falling (prod. lilhappylilsad)

falling w/ poppy tears & 4ever falling (prod. lilhappylilsad)

lil happy lil sad: all my friends have fun im nothin i got fans but they dont love me all around the world im poppin i dont care cause i am falling all my friends are gone im nothing take my hand and say u love me all around my fans are cuttin i dont care cause i am falling - poppy tears - 4ever falling: got me up all night i cant help but hate myself I'm sorry I don't treat u right i wish u didn't blame yourself i wish that i could just die pop some pills n vanish everything is hurting cutting's just another habit life's so fucking tough n i've fucking had enough why stay alive when i just wanna fucking die i stay alive for u u dont do shit for me i know u need me i dont wanna leave u lonely lil happy lil sad: baby i love u, i hate that i do drugs in my body, help me get thru tellin my stories, waiting for u makin some music, when im alone

nothing at of , which is


16. poppy tears x lil happy lil sad - 2 Numb (prod. lilhappylilsad) [visuals in description]

poppy tears x lil happy lil sad - 2 Numb (prod. lilhappylilsad) [visuals in description]

https://www.youtube.com/watch?v=T1ja27y03g0 https://soundcloud.com/lilhappylilsad cover art: https://soundcloud.com/lilsophy Lyrics: Fell into the pain swear its written on my face keep it hid away I've been living in my ways put it on my name and I'll take it to my grave skies have been grey lies I can taste caught up and chained brought up to hate when I walk with this weight hear them talk and I fade fuck what they say I've been numb I've been paid coming down with the rain now I need it again too numb hit my number ion really say much coming down when the suns up switchblades when i cut ye i got blood stains on my blade and i just cut to numb the pain i never thought id be okay i always thought id be the same i check my phone and see her name i think about her every day tears r fallin down ur face pretty baby it's okay

nothing at of , which is


17. never should have left my bed (prod. chivnti)

never should have left my bed (prod. chivnti)

https://soundcloud.com/chivnti lyrics: lost in the way your lips taste so damn pure I been lost in chase for a feeling I've felt before no I never should have left my bed keep my thoughts inside instead i'll be there for that final breath it might just put my heart to rest I'd be dead by now if you never came around could've watched me drown but you went n' pulled me out (you helped me breath again i'll be there if you need me till to the end) no I never should have left my bed keep my thoughts inside instead i'll be there for that final breath it might just put my heart to rest I'd be dead by now if you never came around could've watched me drown but you went n' pulled me out (blink-182 skit)

nothing at of , which is


18. losing it all w/ Poppy Tears (prod. lilhappylilsad)

losing it all w/ Poppy Tears (prod. lilhappylilsad)

@lilhappylilsad @poppytears i think about you when im smoking my dope when i need you the most will u hit up my phone girl cause sometimes im just losing it all i cant hide it from you and it just feels so wrong girl i dont wanna scare you off girl i want u here and i want u to like me i dont wanna scare you off girl im such a mistake and i need you to love me poppy tears: you've been on mind like 24/7 when I wake up beside you girl I think Im in heaven and when Im inside you, all the pain falls away long blonde hair, blue eyes, I escape and you take care of me when slumped I've got a bleeding heart and it stopped for once I stood on a cliff and thought I'd jump you made me step back cause I wanted your love ♡

nothing at of , which is


19. dead before I blow up w/ lil happy lil sad (prod. killedmyself)

dead before I blow up w/ lil happy lil sad (prod. killedmyself)

https://soundcloud.com/lilhappylilsad https://soundcloud.com/killedmyself ☆ LYRICS ☆ Poppy Tears: you weren't there when I needed you the most and now your here cause Im coming up like my fuckin dose every night I imagine you alone you ain't gotta say it I can tell by the tone ten between my teeth so my eyes fuckin roll find me underneath tryna find a way to cope but I ain't finding no one tell me where my souls gone felt like it for so long think Im fuckin frozen I think I might just own up dead before I blow up I ain't hold no double cup I ain't sold it's not enough... Said Im running out of luck but I'll keep going till Im done I'll keep going till Im numb Im throwing up on camera pretty looking glamorous black lung stamina cut her wrists and I know how to handle her Lil Happ Lil Sad: I cant handle all these feelings that I'm writing down I cant handle all the shit I fucking sing about she swear that she love me but I'm filled with doubt she say that she love me when she smoke my loud I cant trust her its not her fault I'm so paranoid swear I love her all I want is fucking self control pray that one day I will have some fucking inner peace but I guess till then I'll suffocate and cope with weed I cant trust her its not her fault I'm so paranoid swear I love her all I want is fucking self control pray that one day I will have some fucking inner peace but I guess till then I'll suffocate and smoke my weed

nothing at of , which is