Search your favorite song right now

1. W.L.A.K. Cyphr (Imagine) Lyrics

W.L.A.K. Cyphr (Imagine) Lyrics

VIDEO Too Easy W.L.A.K. The new look WLAK team minus Christon Gray and newest addition Corey Paul. New single from the up and coming WLAK project. Production: Swoope (@MrSwoope) Cover art: JR Martinez



2. W.L.A.Q Lyrics

W.L.A.Q Lyrics

Boy meets girl, Chris met Chris Boy I need a journal cuz she's pen man ship Heart of gold, she's remarkable (I only have eyes for you) Heart of gold, she's remarkable (I only have eyes for you) This



3. Reign Is Coming Lyrics

Reign Is Coming Lyrics

Uh, I've been waiting for you to fall Your love like a hurricane You've been waiting for me to rise Getting ready for the reign Can you stand it? Feel that reign coming It's gigantic, hear that thing



4. Yhwh Lyrics

Yhwh Lyrics

Alpha, Omega, The Pioneer (2 times) Yahweh is the Running errything I wonder how many times we gonna say The word King on this album Yahweh is the (King, king) One and Only (King, king) Running ever



5. King in Me Lyrics

King in Me Lyrics

I don't care what they think of me I'm standing here with this King in me I'm gon' become what I dream to be I'm standing here with this King in me The sky's what the limit is Can't nobody tell me dif



6. King in Me Lyrics

King in Me Lyrics

I don't care what they think of me I'm standing here with this King in me I'm gon' become what I dream to be I'm standing here with this King in me The sky's what the limit is Can't nobody tell me dif



7. Imagine Lyrics

Imagine Lyrics

Today I can see a fallen world And, I can only imagine them Falling in love with You Falling in love with You Kids selling crown just to be a king Hit the block and lose sleep just to get a dream Can



8. Imagine Lyrics

Imagine Lyrics

Today I can see a fallen world And, I can only imagine them Falling in love with You Falling in love with You Kids selling crown just to be a king Hit the block and lose sleep just to get a dream Can



9. Long Way Down Lyrics

Long Way Down Lyrics

I know who you are, skip the introduction yah yah Tell me what you're doing here Did you come just to put me in the dungeon? No, no, do you know who I am? Look at me, do you know who I belong to? No,



10. Arena Lyrics

Arena Lyrics

it (shy.rony) oh lord Stone they all rejected Still you did the unexpected And stepped down from the throne Oh Lord Lower than the angels No one else can save us Cuz you are God alone They came to



11. Broken Kings Lyrics

Broken Kings Lyrics

Heaven touched my mouth with a fire and made my heart pure Now my heart pours for everything From the gang violence in Chicago To genocide in Darfur To miscarried children, blood pours on the parched



12. Long Way Down Lyrics

Long Way Down Lyrics

I know who you are, skip the introduction yah yah Tell me what you're doing here Did you come just to put me in the dungeon? No, no, do you know who I am? Look at me, do you know who I belong to? No,



13. Blue Skies Lyrics

Blue Skies Lyrics

Oh we in trouble now, you done got me wide open How can I show you the way that I feel I know you're gon' want me Oh we in trouble now, you done left me wide open Can't even show you the way that I fe



14. W.L.A.Q. Lyrics

W.L.A.Q. Lyrics

Boy meets girl, Chris met Chris Boy I need a journal cuz she's pen man ship Heart of gold, she's remarkable (I only have eyes for you) Heart of gold, she's remarkable (I only have eyes for you)



15. Abny Lyrics

Abny Lyrics

I wanna leave, but I gotta wait The world asleep, but I'm wide awake Living here is screwed up, I'm outta my mind I'm living in the future, Marty McFly They say when in Rome do what Romans do But thi



16. Eyes for You (feat. Christon Gray) Lyrics

Eyes for You (feat. Christon Gray) Lyrics

queen, i remember when (remember when) I was introduced to your centiment (centiment) Skin tone in vogue, runaway love You were perfect with no makeup In you I see a light in me (light in me) Those pu



17. All In Lyrics

All In Lyrics

Yeah, yeah We live as kings Staring at my cards I got the best hand Chips down face up and I'm all in I'm all in, I'm all in Tell 'em young boys that we all in The King's who I'm reppin homie Enemies



18. All In Lyrics

All In Lyrics

Yeah, yeah We live as kings Staring at my cards I got the best hand Chips down face up and I'm all in I'm all in, I'm all in Tell 'em young boys that we all in The King's who I'm reppin homie Enemies



19. Eyes for You Lyrics

Eyes for You Lyrics

Queen I remember when I was introduced to your cinnamon Skin tone, in Vogue Runaway love, you were perfect with no makeup In you, I see a lot of me Those pupils, mahogany And their teaching me a thing



20. Coward Lyrics

Coward Lyrics

Yo, staring at a picture of white Jesus Hanging on the wall of my mom's house I grew up in Too much controversy, change the subject Nah, let me give you the context Pistols and bomb threats, my boy go